Het kennisinstituut voor podotherapeuten
De gezondheidszorg verandert razendsnel en daarmee ook de rol en positie van de podotherapeut. We weten niet precies hoe de zorg er over 5, 10 of 25 jaar zal uitzien, maar we weten wel dat het belangrijk is om in te spelen op de maatschappelijke ontwikkelingen om duurzame inzetbaarheid van podotherapeutische zorg als beroepsgroep te kunnen garanderen.
Dit kunnen we doen door met elkaar ‘een leven lang te leren’. KIPZ is ontstaan vanuit de wil van een groot aantal podotherapeuten om met elkaar een leven lang leren mogelijk te maken en biedt cursussen en opleidingen aan op post-hbo niveau.


Klant
KIPZ
Opdracht
Branding, Webdesign
Jaar
2021
Kleurgebruik
Oranje is een warme, vrolijke kleur vol vitale energie die aanzet tot positief denken en nauw verbonden is met de levenskracht. Oranje zet bovendien aan tot creativiteit en een goed humeur. Nét datgene dat aansluit bij de gedachtegang van KIPZ. Een gedreven team van docenten dat iedere dag klaar staat om het beste van zichzelf te geven!
#FF960C
R 255 G 150 B 12
C 0 M 49 Y 92 K 0
#FF6600
R 255 G 102 B 0
C 0 M 70 Y 94 K 0
#4D4D4D
R 77 G 77 B 77
C 62 M 52 Y 50 K 48
Uncoded optimaliseerde onze website waarbij de podotherapeuten vlot hun weg vinden naar ons aanbod van opleidingen.
Een goede scholing begint bij jezelf
in te schrijven
Een online reservatietool gekoppeld aan allerlei automatische processen, dat is in een notendop wat de KIPZ-website inhoudt. Een mooi visualisatie van het aanbod van scholingen en docenten met de nodige uitleg van de werking tot specifieke opleidingdetails. Na een creatief denkproces zijn we er met Uncoded en de medewerkers van KIPZ in geslaagd een doeltreffende website te realiseren die aanvragen binnen haalt.
Een betere UX, handige features en geoptimaliseerde webflow zorgen voor een snellere reservatie.
Wenst u ook een website met betere resultaten?
Ons team van creatievelingen staat te poppelen om aan de slag te gaan met uw ideeën.
